Ondernemer Ruud van der Vlies begint, na drie jaar Future of Finance Professionals een nieuw bedrijf onder de naam Emplooyer. De nieuwe detacheerder is gevestigd in Leiden. In een reactie geeft van der Vlies aan dat hij een bedrijf wilde starten dat zich volledig richt op detachering en werving en selectie.

Van der Vlies: “Ik heb een brede interesse en ben ook continu bezig met innovatie. Echter, ik ben meer een mensen man, eigenwijs en mensgericht. Niet zozeer software, maar het detacheren vind ik echt heel leuk werk en zeer bevredigend”. Van der Vlies gaat verder met een nieuw kernteam van ervaren professionals bestaande uit de voormalig Unit Manager detachering Muhterem Alan en Hans Peter van den Wijngaard als managing consultant . Met van den Wijngaard haalt het bedrijf ook Werving en Selectie binnen. Emplooyer gaat zich in eerste instantie richten op het bank en verzekeringswezen gecombineerd met IT gerelateerde functies.”De ambitie van Emplooyer is kandidaten te leveren voor detachering en werving & selectie van kandidaten die de verwachtingen overtreffen. Emplooyer gaat aan de slag met krachtige sourcing-mogelijkheden, aandacht voor de persoonlijke ontwikkeling van kandidaten en intensieve kennis van de Financiële Sector en ICT zodat ieder wervingsvraagstuk optimaal wordt opgelost.

Ruud van der Vlies:” bij Emplooyer staat de mens centraal. Wij geloven in de toekomst van menselijk kapitaal. Wij zullen in dat kader steeds actief zijn om kandidaten betrokken en toekomstgericht te houden ”